Alla inlägg den 30 juli 2015

Av Åkerlind - 30 juli 2015 10:50

Då är Emma anmäld :) och Jocke riktigt studsar av lycka.....hehe

Ska bli så kul det här, hon vill ju alltid rida ponnyridning så fort tillfälle ges och när jag har sökt runt lite på nätet så hittade jag det perfekta: knattegrupp från 3 år, en halvtimme varje torsdagkväll på ISLANDSHÄST <3.

Däremot är det väl bara att gilla läget. Jag kommer att vara en sån där astöntig mamma i stallet, som inte törs vare sig sadla eller tränsa de enoooorma hästarna ?. Aja, långt bak i minnet lär den där hästvanan sitta efter alla år, så jag hoppas att det kommer tillbaka....iaf efter ett tag!

Ser fram emot att se om Emma gillar det lika mycket som jag tror att hon kommer göra iaf!

Får se vad moster Sandra säger :)

Ovido - Quiz & Flashcards